کنگره شهدا فرصت خوبی برای معرفی شهدای ارتش در استان قم است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: برگزاری کنگره شهدای ارتش در استان قم فرصت خوبی برای معرفی این شهدای والامقام است .

به گزارش خبرآنلاین از قم ؛ حجت الاسلام حسن هنرمند روز دوشنبه پنج اسفند، در دیدار با جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آجا که در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزار شد افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم آماده همکاری با عوامل برگزاری این کنگره ارزشمند است.
وی اضافه کرد: کنگره های شهدا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی شهدا به نسل های انقلاب موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
از طریق این کنگره ها نسل های انقلاب می توانند با سیره شهدا که آنان را به این درجه والای انسانی رسانده آشنا شوند و سبک زندگی شهدا را الگو قرار دهند.
جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی در این نشست گفت: کنگره شهدای ارتش در استان قم مهر ماه سال آینده برگزار می گردد و تا برگزاری این کنگره  پنج یادواره در قم برپا می شود که در هر یادواره یاد و
خاطره ۱۱۰ شهید ارتش در استان قم گرامی داشته خواهد شد.
دکتر حمید رضا سهیلی افزود: ارتش از استان قم ۵۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده که تلاش داریم تا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدارهایی در فاصله اسفند تا مهر ماه سال آینده با تمامی این خانواده ها انجام شود.
وی افزود: خوشبختانه مدیرکل بنیاد استان قم  از انسانهای دغدغه مند در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و نشر ارزشهای دوران دفاع مقدس است و امید است با همکاری ارتش و بنیاد شهید بتوانیم یادواره ها ، دیدارها و در نهایت کنگره اثر گذاری را در استان قم داشته باشیم.
وی با اشاره به مظلومیت شهدای ارتش در استان قم  ادامه داد:برگزاری این یادواره ها و کنگره ها موجب معرفی شایسته شهدای ارتش در استان قم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =