سالن‌های ورزشی و مؤسسات آموزشی در قزوین تعطیل شد

مهدیخانی گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی سالن‌های ورزشی و مؤسسات آموزشی در استان قزوین تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ قدرت الله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بروز احتمالی آن است لذا همه باید در این بخش متمرکز شویم.
وی بیان کرد: کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز پر جمعیت می‌تواند از شیوع آن به شدت جلوگیری کند لذا تلاش شده است با تصمیم مدیران استان از فعالیت‌های خطرساز جلوگیری شود.
مهدیخانی یادآور شد: پس از تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی استان تصمیم گرفته شد فعلاً تا پایان هفته تمامی سالن‌های ورزشی خصوصی و دولتی، استخرها، مؤسسات آموزشی، کلاس‌های زبان خارجی، موسیقی، خطاطی، خیاطی، کلاس‌های هنری، تا پایان هفته تعطیل شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین افزود: همچنین اماکن تاریخی و گردشگری، تعطیل اعلام می‌شود تا از شیوع احتمالی بیماری کرونا جلوگیری شود.
وی اظهار داشت: از شهروندان انتظار می‌رود در حد امکان از حضور در مراکز پر جمعیت و مراکز خرید خودداری کنند.
مهدیخانی تصریح کرد: از مردم استان انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست‌ها در طول روز مراقب سلامتی خود باشند تا از بروز این بیماری جلوگیری شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =