اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز سیل در همدان انجام شد

شهردار همدان با بیان اینکه تمام تمهدیدات لازم برای جلوگیری از بروز سیل در همدان انجام شده است، افزود: از روز گذشته تا کنون به جز دو مورد بیرون زدگی آب در سطح شهر رخ نداده است .

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ عباس صوفیدر همدان اظهار داشت: خوشبختانه با وجود آغاز بارش باران از روز گذشته تا کنون، با مشکل ویژه‌ای در سطح شهر همدان روبه‌رو نبودیم.

وی با بیان اینکه تمام تمهدیدات لازم برای جلوگیری از بروز سیل در همدان انجام شده است، افزود:  از روز گذشته تا کنون به جز دو موردبیرون زدگی آب در سطح شهر رخ نداده است چرا که پس از بارش‌های شدید ابتدای سال، اقدام لازم برای اصلاح نقاطی که دچار آب گرفتگی شدند انجام شده است.

شهردار همدان  از نشست زمین در منطقه ۹ دی همدان به دلیل شکستگی لوله آب و فاضلاب خبر داد و بیان کرد: این مشکل نیز با حضور پیمانکاران شرکت آبفا بر طرف شد.

وی درباره برخی منطقه حادثه خیز همدان که در بارش های ابتدای سال دچار بحران شدند اظهار داشت: ما در منطقه مدرس پروژه انتقال آب‌های سطحی را پیاده کرده و برای جلوگیری از ورود آب‌های روان به منطقه منوچهری همدان نیز طرح انحراف مسیر آب را اجرا کردیم.

صوفی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون لایروبی رودخانه و پل‌ها انجام شده و تمام مناطقی که امکان دارد به صورت طبیعی دچار آبگرفتی شوند نیز شناسایی شده‌اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =