نوجوانان خوزستانی عضو کانون برگزیده دومین مهرواره شعر آفرینش شدند

شش نوجوان دختر و پسر عضو انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیده دومین مهرواره شعر آفرینش شدند.

 به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ؛ سارا حسینی فروغ، آتنا میری، پرنیا عالی محمودی و بهار جهانگیری اعضا انجمن‌های ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از سوی غلامرضا طریقی، محمدسعید میرزایی و زهیر توکلی هیأت انتخاب نهایی بخش شعر کلاسیک و مصطفی علی‌پور، لیلا کردبچه و مهدی مظفری‌ساوجی هیأت انتخاب نهایی بخش شعر آزاد، به‌عنوان برگزیده دومین مهرواره شعر معرفی و شایسته حضور در مرحله پایانی دومین مهرواره شعر آفرینش شناخته شدند.

همچنین در بخش پسران نیز صابرین آلبوشوکه و وحید شهپری دیگر اعضا ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان با کسب عنوان برگزیده جواز حضور در مرحله نهایی این مهرواره را کسب کردند.

 پس از ارسال فراخوان دومین مهرواره شعر آفرینش در مهر سال جاری، بیش از ۱۷۰۰ شعر از سوی یک‌هزار نفر از اعضای فعال انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دومین مهرواره شعر «آفرینش» ارسال شد و انتخاب اولیه آثار از سوی کارشناسان و مربیان ادبی استان‌ها صورت گرفت در نهایت تعداد ۱۰۵۲ اثر از سوی ۵۳۰ عضو نوجوان و ارشد کانون به دبیرخانه مهرواره در تهران راه یافت.

آثار ارسالی به دبیرخانه از سوی هیأت انتخاب نهایی آثار مورد بررسی قرار گرفتند و تعداد ۹۰ نفر از اعضای شرکت‌کننده در فراخوان شامل ۶۷ نفر دختر و ۲۳ نفر پسر بدون رتبه‌بندی برگزیده و شایسته حضور در مرحله پایانی دومین مهرواره شعر آفرینش شناخته شدند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان ۵ انجمن در شهرستان‌های اهواز، آبادان، بندرامام، اندیمشک و گتوند دارد که با هدف آشنا کردن بهتر و عمیق‌تر بچه‌ها با ادبیات، شناسایی و پرورش استعدادها در بخش‌های تخصصی و زمینه‌سازی رقابت سالم بین نوجوانان در حال فعالیت هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =