ورود آزاد کرونا به استرالیا از طریق توریستهای کره جنوبی و ژاپن/محدودیت برای ایرانی ها

در حالی که مسافران کره جنوبی، ژاپن و ایتالیا هیچ محدودیتی برای سفر به استرالیا ندارند، مقامات این کشور سفر مسافران ایرانی به استرالیا را ممنوع کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین،هر چند تا روز جمعه مسافران ایرانی بدون هیچ مشکلی به این کشور وارد می شدند و حتی درجه حرارت بدن آنها هم کمنرل نمی شد، اما دولت استرالیا  روز یکشنبه منع سفر ایرانیان به این کشور را اعلام کرد و مدعی شد که سه ایرانی تاکنون ناقل ویروس کرونا بوده اند که این افراد طی ده روز گذشته به این کشور سفر کرده اند.

این در حالی است کره جنوبی و ژاپن بیش از ایران تعداد مبتلایان به کرونا را اعلان کرده بودند و استرالیا یکی از مقاصد توریستی برای شهروندان کره جنوبی و ژاپن است.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    14 0
    همه ما می دونیم که آمار داده شده از تعداد مبتلایان در ایران غیر واقعی است و در ضمن نتیجه بر و بیاها چینی ها به کشور چه هزینه ایی به کشور وارد کرد
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      30 0
      چرا اینقدر منفی باف هستید؟! یکم فکر کنید چطور ممکنه مثلا ترکیه که کل درامدش از گردشگری تابحال مبتلا به کرونا نداشته؟!! یا امارات که هاب گردشگری جهان هست فقط 20 نفر مبتلا داشته باشه!! یا هند با اون وضع فاجعه بار بهداشتی و چهار هزار کیلومتر مرز مشترک با چین فقط 3 نفر مبتلا به کرونا داشته؟! همه کشورها درباره کرونا دارن دروغ میگن (به خاطر مسائل اقتصادی ) و تنها کشوری که تا الان راستشو گفته ایران بوده که داره چوب این راستگوییش رو هم میخوره.
    • IE ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      7 0
      خدا شفای عاجل به این ذهن های خراب مثل ۱۰:۴۶ بده، ایران از یک ماهه پیش می دونسته
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    17 0
    یه مقدارش سیاسی هست و تصویر بدی که از ایران وجود داره. و مقداریش هم برمیگرده به سوء مدیریت بهداشتی در ایران و عدم نظارت صحیح بر مسافران و پروازها برخلاف کشورهای مزبور که کنترل و نظارت شدیدی دارند.