آموزش و پرورش استان البرز:کرونا را شکست می دهیم

ضدعفونی کردن مدارس حوزه‌های انتخاباتی سراسر کشور در دستور کار معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین از استان البرز،با دستور  حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، ضدعفونی مدارس با اولویت مدارسی که در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی محل حوزه اخذ رای بوده‌اند از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 
ضدعفونی مدارس حوزه‌های انتخاباتی سراسر کشور در دستور کار معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته است.
ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از سوی وزارت آموزش، گندزایی و ضدعفونی کلیه مدارس کشور با شروع از مدارس محل اخذ رای مجلس شورای اسلامی که محل مراجعه و تجمعات عمومی بوده رسما آغاز شده و تا پیش از بازگشایی مدارس نیز برای پاکسازی و ایمن‌سازی کامل ادامه خواهد داشت.
طبق هماهنگی به عمل هماهنگی به عمل  آمده میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جدای از دستورالعمل اعلام شده بهداشت محیط و گندزدایی سطوح به مدارس، در بسیاری از مناطق نیز از ظرفیت کارشناسان و متخصصین مراکز بهداشت مناطق نیز در اجرای ضدعفونی استفاده شده است.
 در این راستا کمیته پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان البرز با هدفما کرونا را شکست می هیم تشکیل شده است که در آن خواسته شده که فرهنگیان و دانش آموزان نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =