بالا بردن ظرفیت تخت بیمارستانی با هدف افزایش سطح درمان بیماری کرونا در هرمزگان

ناجی با بیان اینکه بالا بردن ظرفیت تخت بیمارستانی با هدف افزایش سطح درمانی در خصوص بیماری کرونا در حوزه معاونت عمرانی استانداری در حال پیگیری است، گفت: اقدامات لازم جهت برپایی بیمارستان صحرائی با همکاری سپاه در حال انجام است.

به گزارش خبرآنلاین از هرمزگان ؛ « سعید ناجی » با اعلام این مطلب افزود: مردم توجه لازم به هشدارها و گزارشات متولی اصلی بیماری کرونا در استان یعنی علوم پزشکی داشته باشند.

 وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان بهداشتی استان متولی و سخنگوی اصلی در خصوص کرونا ویروس هستند، اخبار و گزارشات در این خصوص باید از سوی آنها منتشر شود.

ناجی با بیان اینکه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تشکیل شد، بیان کرد: مسئولان استان در حوزه های مختلف با محوریت  و مدیریت تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پیشگیری این بیماری مانند ستادهای مدیریت بیماری کرونا در  سراسر کشور اقدامات لازم را انجام می دهند.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با بیان اینکه حمل و نقل و تردد های دریایی، ریلی، هوایی و جاده ای استان تحت کنترل و مراقبت از سوی متولیان امر است، اظهار کرد:  با استفاده از امکانات مورد نیاز ورودی‌های استان به شکل کلی مدیریت می شود تا ورود کرونا ویروس  به استان تحت کنترل قرار گیرد.

ناجی به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص کرونا ویروس در استان اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با استفاده از امکاناتی که تحت مدیریت شهرداری ها و دهیاری ها در سطح شهرها و روستاهای استان در حال انجام است.

وی با اشاره به ممنوعیت تجماعت در استان، گفت: هر گونه تجمعات و گردهمایی به دلیل اینکه می تواند موجب تکثیر این ویروس در جامعه شود ممنوع اعلام شده و از مردم استان نیز می خواهیم که همکاری لازم در این خصوص با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داشته باشند و از برگزاری مراسمات تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت در سفر ها از دیگر مصوبات این ستاد است، بیان کرد: از هموطنان عزیز خواسته شده که سفرهای خود را مدیریت کنند و امسال با توجه به شرایطی که وجود دارد استان هرمزگان را از برنامه سفر خود حذف کنند تا بتوان سلامت تمامی مردم استان و هموطنان عزیز را حفظ و حراست کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =