شرایط تعطیلی مدارس به خاطر کرونا؛ معلمان باید به مدرسه بیایند

رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش‌ وپرورش گفت: ممکن است دانش‌آموزان طبق مصوبه ستاد کرونا تعطیل شوند اما حضور مدیران و همکاران در مدارس ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین، علی باقرزاده در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مدیران کل باید برای سامان‌دهی نیروی انسانی سال آینده از هم‌اکنون  برنامه‌ریزی کنند.

 وی افزود: زمان ثبت نام در آزمون مشمولیت قانون تعیین تکلیف از شنبه دهم اسفندماه آغاز می‌شود.

جزییات آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی تصریح کرد: مشمولین باید از ۱۰۰ سوال به ۵۵ سوال پاسخ صحیح دهند؛ امور اداری و تشکیلات مرجع پاسخگویی نیست، بنابراین اگر کسی در آزمون مذکور نمره حدنصاب را نیاورد از ادامه کار او در آموزش و پرورش جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: هرگونه اعتراض به فرآیند استخدام مشمولین باید در استان‌ها پاسخ داده شود و از ارجاع افراد به ستاد خودداری شود.

باقرزاده خاطرنشان کرد: در خصوص شرایط بازنشستگی تا زمانی که سیاست جدیدی نیامده، بخشنامه بازنشستگان لازم الاجراست و باید طبق آن عمل شود.

استان‌ها باید ابهامات درباره احکام جدید را رفع کنند

وی اظهار کرد: استان‌ها باید احکام جدید ناشی از اجرای فصل دهم قانون خدمات کشوری را صادر و هرگونه ابهام در این خصوص را رفع کنند، ادارات آموزش و پرورش باید با دقت به سوالات فرهنگیان پاسخ دهند.

راهیابی بیش از ۳۰ نفر از فرهنگیان به مجلس

 رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهیابی بیش از ۳۰ نفر از فرهنگیان به مجلس گفت: استان‌ها اسامی فرهنگیان منتخب را به ما معرفی کنند هرچند این افراد به صورت قانونی نماینده مجلس نشدند؛ اما برقراری  تعامل با آنها مورد تاکید است.

وی به موضوع تعطیلی مدارس براثر شیوع بیماری کرونا، اشاره و افزود: هرچند دانش آموزان ممکن است طبق مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا تعطیل شود اما حضور مدیر و همکاران در مدرسه ضروری است و در ایام تعطیلی مدارس آموزش‌های مجازی توسط مدارس باید ارائه شود.

۲۳۵۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =