بازی پرحاشیه ۹۰ و سرخپوشان مساوی شد / عنایتی: لیگ باید تعطیل شود

در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال، دیدار تیم های ۹۰ و سرخپوشان در حالی بعد از سوت پایان بازی به درگیری انجامید، با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان غربی، در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دیدار تیم های ۹۰ ارومیه و سرخپوشان پاکدشت در ورزشگاه تختی ارومیه به تساوی بدون گل انجامید.
در این بازی پرحاشیه که آرش محمدیان مربی سرخپوشان در نیمه اول به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت اخراج شد و بعد از سوت پایان بازی بازیکنان دو تیم درگیر شدند، تیم ۹۰ با تک امتیاز این بازی با ۴۴ امتیاز در رده پنجم باقی ماند و سرخپوشان با ۳۳ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

مهدی اسلامی،  سیروس صادقیان،  بهمن کامل،  فرشاد اسدی، داود شاهواروقی، علی کرمی،  محمد زینالی، علیرضا قاسمی، وحید نعمتی و پیمان پورصادقی برای تیم ۹۰ و آرمان شهدادنژاد، جهانبخش زبیهی، علی گودرزی، آرام عباسی، حامد زمانی، سینا اسدبیگی، سپهر روزی طلب، احسان پیرهادی، مهدی عبدی، امیرحسین فشنگچی و حمید کاظمی برای سرخپوشان به میدان رفتند.

رضا عنایتی سرمربی سرخپوشان با انتقاد از بازی های مثلا بدون تماشاگر گفت: فوتبالیست ها هم جزوی از مردم عادی هستند و باید لیگ برای عبور از این وضعیت تعطیل شود.
وی ادامه داد: از مسئولین ارومیه ای بابت تغییر زمان بازی و کمک به تیم ما برای رسیدن به پرواز تشکر می کنم.
وحید بیاتلو سرمربی تیم ۹۰ هم گفت: امروز مشکلات مالی و عدم جذب مهاجم شش دانگ در نیم فصل مانع پیروزی ما شد و بی شک اگر این ۲ حل شده بود امروز با برد زمین را ترک می کردیم.
وی افزود: برگزاری بازی های بدون تماشاگر به ضرر ماست و امیدوارم تصمیم بهتری گرفته شود.
۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =