۴ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
جدیدترین راه های مهاجرت هلند در سال 2020

مهاجرت به هلند همیشه متقاضیان زیادی دارد و مردم تمایل دارند از راه های مختلفی به هلند مهاجرت نمایند. کشور هلند به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع و گلخانه های فراوان به سرزمین گلها مشهور است.

مهاجرت به هلند

 مهاجرت به هلند راههای مختلفی دارد و شما می توانید از روش های تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد و یا ازدواج به کشور هلند مهاجرت نمایید. کشور هلند در قلب اروپا قرار دارد و با کشورهای آلمان و بلژیک نیز همسایه است. زبان رسمی کشور هلند هلندی است و واحد پول کشور هلند یورو است.  

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل یکی از پر تقاضا ترین روش های مهاجرت به این کشور است. اما مهاجرت به این کشور از روشهای دیگر نیز قابل انجام است و هر کدام از روشهای مهاجرت به هلند شرایط و قوانین خاصی دارد که شما می توانید برای آشنایی کامل با روشها و قوانین مهاجرت به هلند و  برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با مهاجرت به هلند با موسسه حقوقی ملک پور (MIEاتریش)  تماس حاصل نمایید.

تحصیل در هلند

تحصیل در هلند یکی از راههای  مناسب برای ورود به این کشور است.  اشخاص در هر مقطعی که باشند می توانند برای مقاطع بالاتر پذیرش تحصیلی دریافت نموده و برای تحصیل در هلند اقدام نمایند. یکی از مزایای تحصیل در هلند این است که شخص می تواند همسر و فرزندانش را به همراه ببرد. از دیگر مزایای تحصیل در هلند اجازه تحصیل به زبان انگلیسی است و نیازی نیست که شما لزوما به زبان هلندی تحصیل نمایید. مزیت دیگری که تحصیل در هلند دارد این است که شما حتی با وجود گپ تحصیلی نیز می‌توانید برای تحصیل در این کشور اقدام نمایید.  و محدودیتی ندارید. همچنین در هلند دوره های تحصیلی کوتاه مدتی نیز وجود دارد که متقاضیان می توانند برای طی نمودن این دوره ها وارد کشور هلند شوند.

امکان تحصیل در هلند در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا وجود دارد. همچنین شما میتوانید برا یدوره های یک ساله معادلسازی نیز در هلند پذیرش بگیرید.  تحصیل در هلند در مقاطع مختلف زوایا و شرایط متفاوتی دارد که پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات دقیق از تمام شرایط تحصیل در هلند و مهاجرت به هلند از طریق تحصیل با موسسه حقوقی ملک پور (MIEاتریش)  ارتباط برقرار نمایید.

اقامت هلند

اقامت هلند یکی از دغدغه های افرادی است که به هلند مهاجرت نمودند. از پرتقاضا ترین روش های اخذ اقامت هلند اقامت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری است.  البته باید در نظر داشته باشید که دریافت اقامت تحصیلی هلند منجر به اقامت دائم هلند نمی‌شود و شما باید برای دریافت اقامت دائم حتماً در این کشور کار کنید. یکی دیگر از روش های دریافت اقامت هلند، اقامت کاری است.  برای کار در هلند شما باید نامه پیشنهاد کاری دریافت کنید و پس از یافتن کار می توانید برای اقامت هلند اقدام نمایید و در صورت کار به مدت ۵ سال می توانید درخواست اقامت دائم نمایید.همان طور که ملاحظه می کنید روشهای دریافت اقامت هلند. از طرق قانونی، متفاوت است.

به طور مثال برای دریافت اقامت از طریق ازدواج با یک فرد هلندی شما باید حداقل 2سال با همسرهلندیتان زندگی مشترک داشته باشید. در کسب اقامت از طریق تولد نیز باید یکی از والدین نوزاد تبعه هلند باشند. در روش سرمایه گذاری نیز، نیاز به ثبت شرکت یا استارت آپ دارید تا بتوانید اقامت این کشور زیبا را کسب نمایید.  شما می توانید برای آشنایی کامل و دقیق تر با روش های اخذ اقامت هلند با موسسه حقوقی ملک پور (MIEاتریش)  تماس حاصل نمایید و همچنین در وب سایت های ما در مورد اقامت هلند مطالب را مطالعه کنید.

هلند:

هلند کشور کوچک اروپایی است که در محدوده شنگن قرار دارد.  پایتخت این کشور زیبا شهر زیبای آمستردام است. جمعیت هلند حدود 16.570.613 نفر و مساحت آن 41.543 کیلومتر مربع است. کشور هلند بنادر زیادی دارد و بزرگترین بندر اروپا در شهر نوتردام هلند قرار دارد. این کشور در زمینه تولید و پرورش گل مقام اول را در جهان داراست و به همین دلیل به سرزمین گلها نیز معروف است.  البته ناگفته نماند که از دیگر القاب هلند می توان به سرزمین آسیاب های بادی نیز اشاره کرد. زبان رسمی هلند، زبان هلندی است که شاخه ای از زبان های آلمانی است و تقریباً شبیه این زبان است.  نقاشان بزرگی مثل موریس اشر، ونسان ونگوگ و همچنین رامبراند نیز اهل کشور هلند هستند. این کشور  در زمینه صنعت دامپروری نیز یکی از ارکان مهم به شمار می رود.

هلند کشور مهاجر پذیری است و مهاجرت به این کشور از طرق مختلفی چون تحصیل در هلند، کار در هلند و همچنین سرمایه گذاری در این کشور زیبا امکان پذیر است و شما می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد انواع روش های مهاجرت به هلند با موسسه حقوقی ملک پور (MIEاتریش)  تماس حاصل نمایید.

ویزای تحصیلی هلند

کشور هلند عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن است. اعضای اتحادیه اروپا برای تحصیل در هلند تنها نیاز به پذیرش دارند و نیازی به دریافت ویزا ندارند. اما افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند،  برای تحصیل در هلند باید ویزای تحصیلی هلند را اخذ نمایند، به این صورت که شخص ابتدا باید از دانشگاه مورد نظرش پذیرش دریافت کند و سپس برای ویزا اقدام نماید. تحصیل در مدارس هلند و اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی در مقطع مدارس، امکانپذیر نیست و افراد فقط می توانند برای مقاطع دانشگاهی در هلند، پذیرش و ویزای تحصیلی اخذ نمایند.

دریافت ویزای تحصیلی هلند در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا و همچنین دوره های یک ساله تاپ آپ معمولاً قابل انجام است اما نیاز به تجربه و تخصص در این زمینه دارد. از آن جایی که داشتن تجربه و تخصص. نقش مهمی در اخذ ویزای تحصیلی هلند دارد، پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام برای ویزای تحصیلی هلند حتما با مشاورین و وکلای برجسته و مجرب موسسه حقوقی ملک پور (MIEاتریش)  داشته باشید تا بتوانید پرونده خود را با موفقیت به سرانجام برسانید.

راه های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور

وبسایت های مؤسسه:

www.miemohajerat.com

شماره های تماس با مؤسسه:

شماره تماس دفتر تهران: 49076-021

021-49196000

شماره دفتر مرکزی وین: 0043720022199

شماره دفتر کانادا: 0018002421824

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =