مراجعه ۵ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های قم و بستری بودن ۷۲۵ نفر

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم، از مراجعه حدود مراجعه ۵ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های قم خبر داد و گفت: در حال حاضر ۷۲۵ نفر در چهار مرکز درمانی کامکار، فرقانی، علی ابن ابیطالب و امام رضا بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علی ابرازه روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار بیماران تنفسی در استان قم پس از شیوع ویروس کرونا در این استان، اظهار داشت: از ۳۰ بهمن ماه تاکنون، حدود ۵ هزار نفر به اورژانس بیمارستان های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)و علی ابن ابیطالب(ع) مراجعه کردند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم اضافه کرد: از  تعداد ۵ هزار نفر مراجعه به اورژانس این ۴ بیمارستان، حدود هزار و ۳۲۵ نفر بستری شدند که مربوط به بیماری های تنفسی بوده است.

دکتر ابرازه افزود: ۶۱۰ نفر از افرادی هم که بستری شده بودند تا به امروز با بهبودی مرخص شدند و بنابراین در حال حاضر ۷۲۵ نفر در چهار مرکز درمانی فوق بستری هستند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم در پایان با هشدار مجدد به شهروندان قمی برای جدی گرفتن بیماری کرونا و ضرورت توجه به هشدارهای پزشکی، گفت: از مردم درخواست میکنم موضوع را جدی گرفته و در منازل خود حضور داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =