عملیات گسترده و روزانه ضدعفونی محیط‌ های شهری جزیره کیش

با دستور مهندس مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در عملیات های گسترده ، تمامی محیط‌ های شهری جزیره کیش و بصورت روزانه ضدعفونی میگردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، در عملیاتی گسترده ضدعفونی محیط‌های شهری با دستور علی مقدس‌زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش اجرا شد.

‎طی هماهنگی‌های ایجاد شده با مدیریت معاونت امور شهری و محیط‌زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش و با همکاری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شرکت توسط آتش نشانان جزیره این عملیات اجرا شد و معابر و خیابان‌های اصلی کیش ضدعفونی شدند.

‎در این طرح خودروهای آتش‌نشانی مجهز به مخازن هفتصد لیتری مواد ضدعفونی به‌ همراه تانکر آبرسانی ده هزار لیتری آتش‌نشانی کیش با حرکت در معابر اصلی و پرتردد شهر، عملیات ایمن‌سازی را اجرا کردند.

‎گفتنی است طرح ایمن‌سازی محیط شهری کیش به‌صورت متناوب تا پایان دوره شیوع بیماری کرونا در کشور، با هدف پیشگیری از بیماری و حفظ سلامت شهروندان و گردشگران در جزیره اجرا می‌شود.

همچنین به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان و گردشگران جزیره کیش، معاونت امور شهری و محیط زیست این شرکت در عملیاتی گسترده نسبت به ضدعفونی مبلمان شهری و اسکله تفریحی کیش که به‌عنوان یکی از پرترددترین اماکن تفریحی این جزیره است اقدام کرد.

گفتنی است شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش درکنار ضدعفونی معابر شهری، مبلمان شهری، ایستگاه‌های مینی‌بوس، سرویس‌های بهداشتی سطح‌شهر، پارک‌ها، وسایل بازی کودکان و شهرک‌های محل اسکان کارگران، در برنامه ایمن سازی روزانه خود، مساجد را نیز ضدعفونی می‌کند

پیش از این ضدعفونی وسایط حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار قرار گرفته بود و ضدعفونی کردن تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های سطح جزیره روزانه در دو نوبت انجام می‌شود. در همین راستا شهرک‌های اسکان نیروهای کارگری جزیره نیز ضدعفونی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =