فعالیت جهادی اتحادیه پوشاک اصفهان در تولید ماسک و لباس بیمارستانی؛ قیمت ماسک‌های تولید شده یک‌ششم بازار است

تسنیم نوشت ، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان از تولید ماسک و لباس‌ بیمارستانی توسط تولیدی‌ها زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: با استناد به برآوردها، قیمت ماسک و لباس‌های بیمارستانی تولید شده حدود یک‌ششم قیمت فعلی بازار است.

 از اقدام اتحادیه پوشاک جهت تولید ماسک و لباس بیمارستانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: باتوجه شرایط فعلی و پس از موافقت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ما تعدادی از تولیدکنندگان را بسیج کردیم تا ماسک و لباس بیمارستانی تولید کنند.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان ما به‌صورت شیفتی در حال کار هستند و روزی چند هزار ماسک و لباس بیمارستانی تولید می‌کنند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان با بیان این نکته که تمامی مجوزهای لازم برای تولید ماسک و لباس بیمارستانی کسب شده است خاطر نشان کرد: رایزنی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده و سازمان صنعت و معدن دستور داده است که این کار انجام شود و به امید خدا از فردا در بازار توزیع خواهد شد.

وی در مورد تعداد تولیدی‌های بسیج شده برای تولید ماسک و لباس بیمارستانی گفت: هر تولیدی که به‌طور متوسط بین 20 تا 40 چرخ‌کار داشته باشد، در این کار سهیم است و به‌طور تقریبی بین 10 تا 15 تولیدی مشغول به‌کار هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =