بازدید شبانه فرماندار ارومیه از ضدعفونی پایانه مسافری شهر

فرماندار ارومیه شبانه از روند ضدعفونی پایانه مسافربری و کنترل مسافرین جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علیرضا ملامحمدی زاده افزود: علیرغم همه تلاش های انجام شده متاسفانه برخی ناهماهنگی ها نیز مشاهده شد که بر آن اساس نیز تدابیر لازم برای برگزاری یک جلسه در محل پایانه مسافربری با حضور مسئولان ذیربط برنامه ریزی شد.
وی با تاکید بر افزایش نیروهای مستقر اداره کل حمل و نقل و راهداری و همچنین نیروهای اداره بهداشت در پایانه مسافربری ارومیه، خاطرنشان کرد: مقدار کافی آب ژاول در استان موجود است و باید ضدعفونی داخلی اتوبوس ها و تاکسی ها به صورت جدی انجام شود.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: باید رانندگان و مسافران از سوی شرکت ها توجیه شوند که مراقبت های بهداشتی و تب سنجی اگرچه مقداری از زمان آنها را می گیرد، اما در کل به نفع خود آنهاست.
ملامحمدی زاده همچنین یادآور شد: سازمان تاکسیرانی نیز موظف به توجیه رانندگان تاکسی برای ضدعفونی کردن خودروهایشان است و از فردا تاکسی ها توسط مامورین راهنمایی و رانندگی و بازرسان تاکسیرانی، کنترل خواهند شد و اگر فیش تایید ضدعفونی تاکسی را ارائه ندهند، خودروهایشان توقیف خواهد شد.
وی در پایان جلسه افزود: همچنین تصمیمات جدی برای میادین میوه تره بار و پایانه بار اتخاذ شده تا برخی از نواقصات موجود برطرف شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =