۱ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
انصاری فرد: دیگر استوکس را نمی‌خواهیم!

خبرورزشی نوشت: مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد استوکس دیگر بازیکن این باشگاه نیست و به دنبال شکایت از او هستند.

آنتونی استوکس، مهاجم پرحاشیه و بی انضباط پرسپولیس که مدتی است به ایران برنگشته و اعلام کرده فعلاً قصد حضور در تمرینات این تیم را ندارد، روز گذشته توسط پلیس انگلیس در لندن بازداشت شد و بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت. باشگاه پرسپولیس هم که به دنبال بازگشت این بازیکن بود بعد از این اتفاق اعلام کرد دیگر خواهان بازگشت او نیست.

محمدحسن انصاری فرد در خصوص وضعیت این بازیکن اظهار داشت: ما پیش از این به دنبال بازگشت استوکس به ایران بودیم تا ضمن برخورد انضباطی و قانونی با او و جرایمی که در خور بی انضباطی او باشد بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم ولی اعلام کرد فعلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد.

وی افزود: روز گذشته هم خبر دستگیری او در انگلیس منتشر شد که با این تفاسیر تصمیم گرفتیم قید او را بزنیم و دیگر به دنبال بازگشت این بازیکن نیستیم ولی برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس با معاونت حقوقی باشگاه پیگیر کارهای شکایت از او به فیفا هستیم و این مسیر را تا آخر با جدیت می‌رویم تا حق باشگاه پایمال نشود.

گفتنی است استوکس مبلغی دریافتی از باشگاه پرسپولیس داشته که مربوط به بیش از زمان حضورش در این تیم بوده و از همین رو باشگاه پرسولیس قصد دارد از او غرامت بگیرد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =