دفن زباله‌ها با تمهیدات ویژه انجام می‌شود/ ضدعفونی معابر پرتردد همدان

مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با بیان اینکه حمل و دفن زباله‌ها با انجام تمهیدات ویژه و حساسیت بیشتر به عهده سازمان مدیریت پسماند است گفت: البته زباله‌های عفونی و حساس مراکز درمانی نیز طبق قانون توسط مجموعه بیمارستانی و درمانی بی‌خطرسازی می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛حسین سیبی  در همدان با بیان اینکه در هفته اخیر با ماشین‌آلات ویژه و محلول شست‌وشو معابر پرتردد شهر همدان ضدعفونی شده است اظهار کرد: علاوه بر خیابان‌ها باکس‌های زباله، ایستگاه‌های  اتوبوس و محوطه بیمارستان‌ها نیز روزانه ضدعفونی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این اقدام ادامه دارد افزود: علاوه بر سازمان مدیریت پسماند همکاران در امور شهرهای شهرداری و  سازمان فضای سبز در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند.

مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان تصریح کرد: ماشین‌آلات سازمان پسماند ویژه این اقدامات است و تاکنون معابر پرتردد و خیابان‌های اصلی و ورودی درمانگاه‌ها و بیمارستان در سه شیفت کاری ضدعفونی شده است .

وی با تأکید بر اینکه جمع‌آوری دستکش و ماسک‌های موجود در معابر و باکس زباله‌ به همراه زباله‌های شهری حمل و دفن می‌شود ادامه داد: زباله‌های عفونی و حساس مراکز درمانی نیز طبق قانون توسط مجموعه بیمارستانی و درمانی بی‌خطرسازی می‌شود.

سیبی در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر این اقدام توسط دستگاه اتوکلاو در مراکز بیمارستان‌های و آزمایشگاه‌ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه حمل و دفن زباله‌ها با انجام تمهیدات ویژه و حساسیت بیشتر به عهده سازمان مدیریت پسماند است خاطرنشان کرد: مطب‌های خصوصی نیز باید مراقب باشند زباله‌های خود را در باکس‌های زباله شهری رها نکنند.

مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان  اظهار کرد: همکارانی که در مجموعه سازمان مدیریت پسماند وظیفه پاکسازی شهر را برعهده دارند از خانواده ما محسوب می‌شوند، بنابراین شهروندان به ویژه در این برهه حساس بهداشت محیط را رعایت کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =