ادامه تولید روزانه ۱۱ هزار لیتر آب ژاول باهدف ضدعفونی اماکن عمومی و معابر قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند تولید روزانه ۱۱ هزار لیتر آب ژاول توسط شرکت آب و برق و تاسیسات قشم جهت تامین نیاز جزیره به این ماده ضدعفونی بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ضمن بازدید از شرکت آب و برق و تاسیسات قشم، از زحمات نیروهای این شرکت که برای تامین نیاز جزیره به ماده ضدعفونی کننده قوی آب ژاول، شبانه روز در تلاشند،  قدردانی کرد.
تاکنون بالغ  بر ۲۶ هزار و ۸۰۰ لیتر محلول آب ژاول(محلول گندزدا) توسط این شرکت به سازمان منطقه آزاد قشم تحویل شده که ۲۴ هزار لیتر از آن به منظور ضدعفونی کردن سطوح در اماکن پرتردد شهر، در اختیار نیروهای امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.
 بخشی از این ماده ضدعفونی کننده نیز تحویل مدیریت امور درگهان شده و برای ضدعفونی کردن مجتمع های تجاری این شهر تجاری به مصرف رسیده است.
شرکت آب و برق و تاسیسات قشم  برای همکاری با سازمان منطقه آزاد، جهت مدیریت این بحران جهانی و کمک به کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح جزیره، اعلام آمادگی کرده است. 
گفتنی است، شرکت آب و برق و تاسیسات قشم در فروردین ماه 98 باهدف بالا بردن کیفیت آب منطقه، با تهیه تجهیزات تولید آب ژاول در فاز نخست موفق به تولید 6 هزار و 720 لیتر در روز شد و باتوجه به پیش بینی و نیاز سنجی به عمل آمده در 22 بهمن سال جاری فاز دوم  و در 24 بهمن ماه فاز سوم تولید خود را جهت تامین مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز به بهره برداری رساند.
آب ژاول برای گندزدایی، سفیدکردن و بوزدایی به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =