مدیرگروه سلامت بهداشت محیط و کار معاونت

بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: معمولا البسه برای افرادی که در محیط‌های عادی حضور دارند چندان خطرآفرین نیست، لباس این افراد با شستشوی با مواد شوینده معمولی تمیز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی به نقل از وبدا؛ بهمن بنایی درخصوص گندزدایی البسه و احتمال آلودگی آن‌ها به کروناویروس گفت: معمولا البسه برای افرادی که در محیط‌های عادی حضور دارند چندان خطرآفرین نیست، لباس این افراد با شستشوی با مواد شوینده معمولی تمیز می‌شود.
مدیرگروه سلامت بهداشت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: اما البسه برای پرسنل بیمارستانی و افرادی که در محیط‌های بهداشتی و درمانی حضور دارند باید حتما با مواد ضدعفونی‌کننده مثل آب و وایتکس گندزدایی شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا عمر ویروس با گرما یا نور آفتاب به پایان می‌رسد یا خیر، گفت: شاید این اتفاق رخ دهد اما از بین رفتن ویروس در درازمدت صورت می‌گیرد و امیدواریم با شروع فصل گرما شاهد نابودی آن باشیم.
بنایی مجددا تاکید کرد: مردم از تجمعات دوری کنند، تا جایی که امکان دارد خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند.
مدیرگروه سلامت بهداشت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نزدیک بودن ایام عید نوروز اشاره و عنوان کرد: نمایشگاه بهاره در این ایام تعطیل شد، و توصیه‌های فراوانی برای عدم حضور مردم در بازار صورت گرفت، اما باز هم این خود شهروندان هستند که باید از حضور در بازارها و مراکزی که تجمع زیاد است خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با شهرداری شهرکرد برگزار شد، در این جلسه مقرر شد خیابان‌ها، معابر، جداول و... در سطح شهر گندزدایی شود.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =