ازمردم استان همدان استدعا داریم از هرگونه مهمانی و خریدهای غیر ضروری خودداری کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از عموم مردم استان همدان استدعا داریم از هرگونه مهمانی، دعوت از مهمان، خریدهای غیر ضروری، خودداری کرده، از حضور در اجتماعات و مراسم مختلف، اجتناب و مسافرت را دستور کار خود قرار ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر منوچهر کرمی، که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، کم بودن آمار مثبت کرونا در همدان را دلیلی برای بی توجهی به بهداشت فردی و اجتماعی ندانست و خاطرنشان کرد: قطع زنجیره انتقال بیماری و پیشگیری از انتشار کروناویروس فقط و فقط با  رعایت اقدامات بهداشت فردی و اجتماعی فراهم می‌شود.

وی از همکاری و وفاق مردم با ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس تشکر کرد و افزود: این امر یک مسئولیت اجتماعی نه تنها برای تک تک افراد و اعضای خانواده بلکه برای همه ساکنان استان همدان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد: با توجه به شرایط موجود باید تمام تلاش ما حتی بیشتر از استان‌های پر شیوع کشور برای کنترل و پیشگیری از این بیماری باشد.

وی تاکید کرد: شستشوی مکرر دست‌ها، نگهداری از افراد مبتلا به سرماخوردگی در اتاق جداگانه، اطمینان از گردش هوای مناسب و زدن ماسک برای افراد دارای هر گونه علائم سرماخوردگی بسیار اهمیت دارد.

دکتر کرمی تصریح کرد: به هیچ عنوان کم بودن موارد مثبت آزمایشات در استان همدان دلیلی برای توجیه عدم رعایت اقدامات بهداشتی نیست و از مردم درخواست داریم برای حفظ سلامت یکایک مردم استان همدان دست به دست هم دهیم و در خانه بمانیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در آخر گفت: از تمامی مبادی مهم ورودی استان همدان مراقبت می‌شود و در صورت شناسایی افراد بیمار اقدامات قانونی و بهداشتی صورت می‌گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =