توصیه امام جمعه تهران به مردم: دستورات وزارت بهداشت برای مبارزه با کرونا را جدی بگیرید /تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشکان و پرستاران

ایرنا نوشت: رییس جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه تهران ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری کشور برای مهار ویروس کرونا از مردم خواست تا توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.  

آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور از درگاه خدای متعال برای این بیماران درخواست بهبود و عافیت کرد و گفت: همه مردم باید دستورات و توصیه های وزارت بهداشت و مسوولان مبارزه با این بیماری را رعایت کنند تا از گسترش بیش از پیش آن جلوگیری به عمل آید.

وی با تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران وزارت بهداشت و درمان افزود: از این عزیزان تشکر ویژه دارم، این عزیزان جانفشانی می‌کنند و در این جهاد بزرگ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، خوب شرکت کرده‌اند و خودشان را به خطر انداختند تا مردم به سلامت و عافیت نائل آیند.

رییس جامعه روحانیت مبارز با توصیه به دعا و توسل در این ایام گفت: همه باید متوسل به حضرت مهدی(عج) و اهل بیت پیامبر (علیهم السلام) باشیم تا این بلا با عنایت پروردگار متعال دفع شود. 

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه روحانیت در صحنه مبارزه با کرونا نیز حضوری فعالانه و دلسوزانه دارند، افزود: طلاب و فضلا در شهرهای مختلف به هر نحوی که توانسته‌اند به میدان آمده‌اند و با روحیه جهادی در حال ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان‌ها و کمک به بیماران هستند و حتی برای تهیه اقلام بهداشتی و سبد مواد غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های کم‌بضاعت در میدان عمل حضور دارند و بر خود تکلیف می‌دانند که در غم مردم و در کنار مردم حاضر باشند.

۲۷۲۱۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362103

برچسب‌ها