مبتلایان به کرونا در همدان ۵۰ نفر است

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اساس آخرین نتایج تا ظهر امروز یکشنبه آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان ۵۰ نفر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر رشید حیدری مقدم در گفتگو با خبرنگار ما تعداد مبتلایان به کروناویروس را ۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: آمار ۶۰ نفری که امروز توسط سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده، اشتباه در تجمیع موارد آزمایشگاه تهران و همدان بوده، آمار دقیق مبتلایان در استان همدان، ۵۰ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه آمار مبتلایان در این استان به خاطر سرعت ارسال، دریافت نمونه های بیماران و انجام سریع آزمایش روزآمد است، خاطرنشان کرد: آمار مبتلایان در این استان روند شتابانی نداشته و این به معنی ایمن بودن ساکنان این استان نسبت به این ویروس نیست.

 دکتر حیدری مقدم از تمامی هم استانی ها درخواست کرد با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نورز، برای خرید عید در بازار و اماکن شلوغ و پر تردد حضور نیابند چرا که احتمال سرایت این ویروس بسیار زیاد است.

وی موقعیت هر خانواده را یک سفیر و پایگاه سلامت دانست و تصریح کرد: امیدواریم با توجه ویژه به نکات و توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی و جدی گرفتن هشدارها، در پیشگیری، کنترل و مراقبت از این بیماری، مردم خوب استان، یاور مسئولان باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =