وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای از پلمپ دفاتر 300 شرکت هرمی ، دستگیری نفرات اصلی این دفاتر و تحویل بیش از 6000 مالباخته و فریب‌خورده گرفتار شرکت‌های هرمی به خانواده‌هایشان خبر داد.

 

متن اطلاعیه مذکور به شرح زیر است:

 به اطلاع امت شهیدپرور می‌رساند در ادامه برنامه مبارزه قاطع با شرکت‌های هرمی، طی روز جاری در عملیات مشترک این وزارت با نیروی انتظامی 300 دفتر شرکت‌های هرمی که از قبل شناسایی گردیده بود مورد ضربه قرار گرفت و نفرات اصلی دفاتر مزبور دستگیر شدند.

در این عملیات که به دستور مقامات قضایی و همکاری شهرداری تهران صورت گرفته کلیه دفاتر مزبور پلمپ و بیش از 6000 نفر از مالباختگان و فریب خوردگان گرفتار در این دفاتر، به خانواده‌های خود تحویل شدند. وزارت اطلاعات ضمن تشکر از مردم عزیز کشورمان که با همکاری صمیمانه خود نسبت به شناسایی این کلاهبرداران حرفه‌ای اقدام و آنان را به دستگاه‌های امنیتی معرفی می‌نمایند به مردم عزیز اطمینان می‌دهد مبارزه با این شرکتها را تا محو کامل آنان ادامه خواهد داد.

همچنین از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌گردد هوشیاری خود را در برخورد با اشخاص و شرکت‌هایی که به ادعاهای دروغین و وعده‌های کاذب سعی در اغوای جوانان داشته و سرمایه آنان را اخذ می‌کنند حفظ نموده و نسبت به معرفی آنان به سامانه پیام کوتاه 30006048 اقدام نمایند. همچنین از مالکان اماکن مسکونی درخواست می‌گردد در هنگام اجازه اماکن خود دقت و تحقیق لازم را مبذول دارند.

42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =