تلفن ۱۶۶۶ پاسخ سوالات کرونایی مردم را می‌دهد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از پاسخگویی شبانه‌روزی مرکز ۱۶۶۶ به سوالات مردم درباره ییماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وبدا، طاهر موهبتی ضمن اعلام این خبر گفت: مرکز پاسخگویی این سازمان با ظرفیت ۱۲۰ خط دایر و با استقرار پرستاران و پزشکان مجرب، به طور شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به تماس ها، سوالات و آموزش هموطنان در مورد بیماری کرونا را دارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: در صورتی که مردم به پیامک ها و کلیپ های آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه پیشگیری از بیماری کرونا توجه داشته باشند و به آن عمل کنند دچار مشکل ابتلا به بیماری و استرس نخواهد شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۵۶۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲ هزار و ۱۳۴ نفر رسیده است.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =