۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
ورود مسافر به شهرستان تنگستان ممنوع شد

میزان نوشت: دادستان تنگستان با تاکید بر برخورد قاطع با احتکارکنندگان مواد غذایی، ضدعفونی و ماسک گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ورود مسافر به شهرستان تنگستان ممنوع است.

عباس فقیه دادستان تنگستان با تاکید بر برخورد قاطع با احتکارکنندگان مواد غذایی، ضدعفونی و ماسک گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ورود مسافر به شهرستان تنگستان ممنوع است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا تدابیر و اقدامات پیشگیرانه و در راستای برخورد با تخلفات و جرایم مرتبط بهداشتی تدوین و عملیاتی شده است.

فقیه با تاکید بر برخورد با احتکار کنندگان مواد غذایی، بهداشتی، ضدعفونی و ماسک گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و اقلام خوراکی در صورتی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل و پلمب خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب تنگستان افزود: با احتکار کنندگان مایحتاج مردم از قبیل مواد غذایی و بهداشتی در صورت وصول گزارش طبق مقررات قانونی برخورد قطعا چنین واحدهایی نیز پلمب می‌شود.

فقیه با تاکید بر پرهیز از مسافرت در این شرایط تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، با تصویب ستاد کرونا، ورود مسافر به شهرستان تنگستان ممنوع است. با تصویب عدم ورود مسافر به تنگستان، با همراهی و همکاری ارگانها و سازمانهای مرتبط از ورود مسافران از مبادی ورودی شهرستان تنگستان جلوگیری می‌شود.

دادستان تنگستان برخورد با صاحبان انبارها و واحدهای صنفی که اجناس به رانندگان وسائط نقلیه شوتی واگذار می‌کنند را مورد اشاره قرار داد و گفت: در صورت مشاهده یا وصول گزارش در این زمینه هم انبارها پلمب و هم وسائط نقلیه شوتی توقیف می‌شود.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =