بررسی روند خدمت‌رسانی جمعیت‌هلال‌احمر در مقابله با ویروس کرونا

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر شتاب‌گرفتن فعالیت‌های این جمعیت در مهار ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در جلسه ویژه‌ای به ریاست حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده ولی فقیه و مدیران این حوزه اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در مقابله با ویروس کرونا و ظرفیت‌ها و امکانات این جمعیت در این زمینه بررسی گردید. نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر در این جلسه  از خدمات شبانه روزی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر بالاخص امدادگران استانهایی که شیوع این ویروس در آنها گسترده‌تر بوده است تقدیر کرد. ایشان خدمت رسانی به مردم را در این شرایط بسیار مهم و دارای ارزش‌معنوی دانستند .

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر همچنین خواستار بسیج تمامی امکانات و توانمندی های هلال احمر در جهت مقابله با این بحران شد.

وی با اشاره به نیازمندی‌های بخش‌های مختلف کشور در زمینه مواجهه با این ویروس، بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های هلال احمر نظیر امکانات سازمان تدارکات پزشکی و شرکت صنایع نساجی هلال به منظور تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر ملزومات پزشکی و بهداشتی تاکید کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با تاکید بر پیگیری و نظارت بر روند فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در این زمینه، انسجام و هماهنگی بیشتر بخش‌های مختلف در این مبارزه ملی را خواستار شد.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =