تجهیز ناوگان امداد پزشکی و اورژانس کشور توسط ایران‌خودرو ستودنی است 

سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات ایران‌خودرو در بحران اخیر گفت: گروه صنعتی ایران‌خودرو که همچون سایر مجوعه‌های صنعتی و تولیدی کشور از نظر اقتصادی سال دشواری را پشت سر می‌گذاشت با ورود به بحران ویروس کرونا، حفظ سلامت جامعه را در اولویت اقدامات خود قرار داد و با ارائه راهکارهای مناسب به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرد.

وی گفت: شرکت ایران‌خودرو علاوه بر تامین بیش از ۶۳ دستگاه از آمبولانس‌های مورد نیاز حوزه امداد پزشکی کشور، اقداماتی نظیر غیر حضوری کردن خدمات در سراسر کشور را به انجام رسانده و با بهره‌مندی از زیرساخت مناسب در حوزه فناوری، هموطنان را به ماندن در خانه و استفاده از خدمات آنلاین ترقیب کرده که این اقدام در شرایط فعلی کار شایسته‌ای بوده است.

حسینی‌کیا ادامه داد: خوشبختانه سطح ارائه خدمات این شرکت مطلوب گزارش شده و حتی تعمیرات خودرو نیز در بیشتر موارد در منزل مشتریان توسط این مجموعه قابل ارائه بوده و نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های این شرکت به میزان قابل قبولی کاهش یافته است و به نظر می‌رسد این اقدام می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مجموعه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در سطح کشور باشد.

وی همچنین از روند مراقبت از سلامت کارکنان ایران‌خودرو با اجرای راهکارهایی همچون توزیع لوازم بهداشتی اعم از دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین پرسنل، تسهیل در اخذ مرخصی با حقوق، تغییر در سبک تهیه، توزیع غذا و کاهش ساعات کاری برخی کارکنان به عنوان گام مهمی در حفظ سلامت عمومی جامعه یاد کرد.

این نماینده مجلس درباره چرایی عدم تعطیلی برخی مراکز بزرگ صنعتی گفت: این مجموعه‌ها با تعریف شیفت‌های کاری برای پرسنل و کاهش ساعت کار مادران و سایر اقدامات بهداشتی، سعی در حفظ تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور و کارکنان دارند و تعطیلی این مراکز پس از گذر از بحران کرونا نمود بسیار منفی داشته و لطمه‌های جبران‌ناپذیری به خصوص به صنعت کشور وارد خواهد کرد. 

وی در این گفتگو از تمامی کارکنان این مجموعه و سایر مجموعه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی که به منظور گردش چرخ اقتصاد کشور، همچنان با حفظ موازین بهداشتی به خدمت به هموطنان می‌پردازند نیز تقدیر و تشکر کرد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362702