مراکز درمانی استان البرز پاسخگوی نیازهای بیماران کرونایی است

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: مراکز درمانی استان البرز اکنون پاسخگوی نیازهای بیماران کرونایی است و ظرفیت خدمات‌دهی بیش از این را نیز دارد

 به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ سید حسن اینانلو اظهار داشت: موضوعی در فضای مجازی در حال انتشار است که ورزشگاه‌ها و سوله‌های استان توسط معاونت درمان  برای بستری کردن بیماران کرونایی در حال تجهیز است.

وی افزود: همان گونه که در گذشته گفته شد ما اکنون حدود ۴۶۰ بیمار بستری شده کرونایی در استان داریم در حالی که ظرفیت استان ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی است. 

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) به تنهایی ۱۵۰ تخت فعال دارد که  همه این تخت‌های فعال خالی است بنابر این پخش این نوع خبرها تنها سبب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم جامعه می‌شود.

وی با عنوان اینکه تمام تمهیدات لازم برای اتفاقات مختلف را برنامه‌ریزی می‌کنیم تصریح کرد: امروز سوله‌ها جهت نیاز احتمالی بازدید شد اما تجهیز نشده‌اند، این طبیعی است که ما در مواقع بحرانی فکر مواقع بدتر از این باشیم.

 اکنون امکانات فعلی ما بسیار بیشتر از بیمارانی است که به آنها خدمات داده می‌شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: خیلی بعید است که از این سوله‌ها استفاده شود، این‌ها بیشتر به‌صورت نقاهتگاه برای بیمارانی که نمی‌خواهند به‌دلیل ترس درگیر شدن خانواده‌هایشان با این بیماری به منزل بروند در این مکان می‌توانند استراحت کنند.

 اکنون تمام نهادها تجهیزات خود را برای کمک‌رسانی و کاهش شیوع این ویروس به‌کار گرفته‌اند و پیش‌بینی آمادگی لازم برای شرایط بد را کرده‌ایم اما امیدواریم هیچ گاه آن شرایط پیش نیاید و از این ظرفیت‌ها استفاده نشود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =