۲۵۰۰ بسته از متبرکات حرم مطهر رضوی به بیماران مبتلا به کرونا در قم اهدا می‌شود

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم گفت: ۲۵۰۰ بسته از متبرکات حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا علیه السلام بین بیماران مبتلا به ویروس کرونا در قم توزیع می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین از قم ؛حجت الاسلام سید محمد باقر تکیه‌ای اظهار داشت: ۲۵۰۰ بسته از متبرکات حرم مطهر امام علی‌بن موسی الرضا علیه السلام بین بیماران مبتلا به ویروس کرونا در قم توزیع می‌شود.

وی افزود: خادم یاران این آستان صبح امروز با حضور در بیمارستان کامکار قم بخشی از این هدایا را بین حدود ۱۲۵۰ نفر از بیماران و ۱۲۵۰ نفر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی منتخب توزیع کردند.

مدیرنمایندگی آستان قدس رضوی در قم با اشاره به لزوم توسل به اهل بیت (ع) برای رفع بیماری کرونا تصریح کرد: با توزیع بسته‌های تبرکی حرم مطهر رضوی به بیماران مبتلا به کرونا ضمن دعا برای بهبودی‌کامل هموطنان عزیز از زحمات عوامل بیمارستان‌های درگیر با این بیماری قدردانی شود.

تکیه‌ای خاطرنشان کرد: این بسته‌ها برای بیماران و کادر پزشکی و درمان سه بیمارستان مهیا شده‌که امروز بخشی از آن به بیمارستان کامکار اهداء  شد و روزهای آینده نیز بقیه بسته ها در بیمارستان هایی که بیماران مبتلا به کرونا بستری هستند توزیع می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =