۰ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
عبدالرضا هلالی به کرونا مبتلا شده است؟

فارس نوشت: عبدالرضا هلالی که به دلیل کسالت در خانه در حال استراحت است، در پیامی اینستاگرامی نوشت: «حالم خوب و رو به بهبود است، اما جلسات هیأت الرضا (ع) با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.»

عبدالرضا هلالی، مداح اهل بیت(ع) طی اطلاعیه‌ای در اینستاگرام خود اعلام کرد: «من حالم خوب است و الحمدلله رو به بهبودم. دوم اینکه دوستان در مورد جلسه سوال می‌کنند. جلسه هیأت تا اطلاع ثانوی تعطیل است و اینجانب هیچ برنامه‌ای برای اجرای لایو در اینستاگرام و غیره ندارم و این کار را هم اشتباه می‌دانم؛ علی‌الخصوص از صداوسیما. چون یاس و ناامیدی را میان مردم می‌برد و این به صلاح امروز جامعه نیست. ترجیح می‌دهم برنامه‌های تولیدی بیشتر شود و از جلسات گذشته و مراسم‌های قبلی استفاده شود.»

او همچنین در خصوص تلاش‌های پزشکان و پرستاران کشور هم نوشت: «این روزها که شیرمردان و شیرزنان این سرزمین از جان خود مایه می‌گذارند، صلاح نیست، با خودخواهی سبب رنجش خاطر آن‌ها و جامعه پزشکی و پدر و مادرها باشیم. لطفا به یاری مردم و جامعه پزشکی بشتابید».

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    2 0
    سلام اتفاقا جناب هلالی جهت اطلاع شما ما از حسن درایت و ابداع حاج محمود کریمی هم به خاطر احترام گذاشتن به دستورات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در برگزار نکردن مراسمات مذهبی و جلوگیری از تجمع مردم در عین حال چون این تعطیلی مراسمات در روحیه مردم اثر بدی داشت این ابداع حاج محمود در اجرای زنده در فضای مجازی باعث دلگرمی ما شد . از ایشان و تیم همراهشان ممنونیم وبقای توفیقاتشان را از خدا خواستاریم . شما هم زیاد نگران نباش