۲۲ اسفند روز تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ۲۲ اسفند روز تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان است یعنی حفظ و پاسداری از دستاوردهای نظام و انقلاب که شهدا برای تحقق آن خون خود را هدیه دادند.

به  گزارش خبرآنلاین استان البرز سلیمان رستمیان با تبریک روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید گفت: ۲۲ اسفند روز تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان است یعنی حفظ و پاسداری از دستاوردهای نظام و انقلاب که شهدا برای تحقق آن خون خود را هدیه دادند.
وی افزود: اگر مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت نبود، به یقین بسیاری از پیروزی‌ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل نمی‌شد و لذا همه ما وظیفه داریم این میراث گران‌قدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کرده و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
رستمیان در ادامه با تأکید بر اینکه تثبیت و پایداری انقلاب درگرو ادامه راه شهیدان است، گفت: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید کاری از جنس کار شهدا، یعنی تلاش در جهت پاسداری از اهداف انقلاب و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امروز وظیفهٔ آحاد امت اسلامی است که مدافع آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی باشند، زیرا انقلاب اسلامی با خون شهیدان رشد کرد، تثبیت شد و به‌ عنوان الگویی از ارزش‌های اسلامی برای مسلمانان سایر کشورها تجلی یافت.
وی در بخش دیگر هدف از نام‌گذاری ۲۲ اسفند به نام روز بزرگداشت شهدا را شناساندن این روز به مردم و تکریم شهیدان عنوان کرد و گفت: بزرگداشت این روز ادای دین معنوی و انجام‌وظیفه در مقابل شهدایی است که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند. امروز تکریم و بزرگداشت شهدا، تکریم تمام داشته‌ها و دستاوردهای انقلاب است.
رستمیان در پایان با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید نیز گفت: بنیاد شهید حاصل تفکر راهبردی امام راحل است که علاوه خدمتگزاری مأموریتی فرهنگی و ترویجی دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: مأموریت بنیاد در حوزه فرهنگی، فعالیت‌هایی است که بتوانیم ارزش‌های انقلابی و فرهنگی اصیل ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم که در طول انقلاب اسلامی این امر به خوبی خود را نشان داده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =