تب سنجی در ورودی گیت‌های مراکز شلوغ و پر رفت و آمد/ آسایشگاه‌های سربازان ضدعفونی می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ پدیدار از انجام تب سنجی در ورودی گیت‌های مراکز شلوغ و پر رفت و آمد خبر داد.

 سرهنگ کوروش پدیدار معاون بهداد فاتب ناجا با بیان اینکه ما نمی‌توانیم بگوئیم کلانتری‌ها و مراکز امنیتی‌مان مانند دانشگاه تعطیل شوند، اظهار کرد: مراکز امنیتی و خدماتی ما به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات باید جوابگو مراجعه کنندگان باشند.

معاون بهداد فاتب افزود: تمهیداتی اندیشیده‌ایم که این مسئله به بهترین نحو صورت پذیرد که هم مراجعه کنندگان آلوده نشوند و هم پرسنل ما سالم بمانند.

او با بیان اینکه اولین مقوله مسئله آموزش بوده که به طور مرتب به پرسنل ارائه می‌شود، گفت: مسئله دوم توزیع ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده است.

سرهنگ پدیدار گفت: مسئله سوم تب سنجی در ورودی گیت‌های مراکز شلوغ و پر رفت و آمد است که در تمامی مراکز تهران بزرگ در حال انجام است.

معاون بهداد فاتب افزود: تلفن ۱۹۷ به طور شبانه روز در اختیار شهروندان است و شهروندان می‌توانند نواقص و مشکلات موجود را اطلاع دهند و ما موظف هستیم در اولین فرصت مشکل را رفع کنیم.

او با بیان اینکه آسایشگاه‌های سربازان هم سمپاشی انجام می‌شود، گفت: اگر سربازان ساکن شهرها و استان‌های آلوده باشند، خواهش کردیم به مرخصی نروند تا بحران از استان‌ها فروکش کند.

۲۳۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =