تعطیل شدن ناوگان اتوبوسرانی ارومیه از دوشنبه جهت پیشگیری از شیوع کرونا

شهردار ارومیه با اشاره به تعطیل شدن ناوگان اتوبوسرانی این شهر از روز دوشنبه بخاطر کرونا، گفت:  شهرداری از مستاجران شهرداری تا پایان خرداد ماه با کاهش ۵۰ درصدی اجاره بهاء نسبت به اخذ کرایه اقدام می کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی؛ محمد حضرت‌پور با اشاره به اینکه عید ما بعد از شکست ویروس کرونا است، افزود: از مردم درخواست داریم که هزینه عید خود را در قالب بسته های اقلام غذایی جهت کمک  به اشخاصی که بدلیل پیشگیری از ویروس کرونا با کمبود درآمد مواجه شده اند و یا بیماران نیازمندی  که به دلیل بیماری ناشی از کرونا توان پرداخت هزینه های زندگی را ندارند، اختصاص دهند.
وی عنوان کرد:  با تصویب شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه از مستاجران شهرداری چون دکه داران، سرقفلی مغازه ها و غرفه داران  تا پایان خرداد ماه با کاهش ۵۰ درصدی اجاره بهاء  نسبت به اخذ کرایه اقدام می کند و همچنین پرداخت عوارض پسماند  برای همه منازل و کسب  و پیش برای کسبه و اصناف تا پایان خرداد ماه رایگان است.
شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به ضد عفونی کردن معابر توسط نیروهای شهرداری ارومیه، اظهار کرد:  روزانه  ۴۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده جهت ضد عفونی کردن معابر در سطح شهر ارومیه مصرف می شود که که این رقم اکنون دوبرابر شده است  که علاوه بر معابر اصلی  و پرتردد،  معابر فرعی و حاشیه  شهر نیز ضدعفونی می شود.
وی با بیان اینکه جهت پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت ناوگان اتوبوس رانی از روز دوشنبه تعطیل می شود، بیان کرد:  رانندگان ناوگان تاکسی رانی نیز که اگر نمی توانند در این شرایط سخت ، می توانند فعالیت نکنند اگرچه شرایط سخت است ان شالله که در قالب بسته های حمایتی از انها  حمایت می شود .
شهردار ارومیه با اعلام این که ماندن در خانه عامل قطع زنجیره شیوع کروناست، عنوان کرد:  جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا،  مردم قرنطینه خانگی و در خانه ماندن را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان ممنوع است ،  بیان کرد:  از شهروندان درخواست داریم جهت پیشگیری از شیوع  کرونا از رفتن به مسافرت های نورزی اجتناب کنند چرا که مراکز اقامتی خارج از استان نیز مسافران نوروزی را نمی پذیرند وهمچنین در حال حاضر تمامی مبادی ورودی شهر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز بصورت پیوسته  کنترل می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =