سلبریتی ها چطور در بحران کرونا ظاهر شدند؟

ایرنا نوشت: شماری از سلبریتی‌های مشهور جهان از جمله در حوزه فرهنگ و هنر و دنیای دیجیتال ضمن مشارکت مالی در مبارزه جهانی با کرونا در پیام های جداگانه از مردم خواسته اند تا به هر شیوه ممکن، سهم خود را در مبارزه با همه گیری کرونا ادا کنند.

به گزارش رسانه های غربی، این سلبریتی‌های مشهور که هواداران فراوانی در سراسر جهان دارند، در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر پیام های مختلفی را در مورد مسئله شیوع کرونا و لزوم مقابله با این ویروس منتشر کرده و تلاش کردند سهم خود را در روحیه دادن به مردم برای مبارزه با کرونا ایفا کنند.

از جمله این سلبریتی ها، تام هنکس هنرپیشه آمریکایی و بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایرکوسافت هستند. بیل گیتس مبلغی از دارایی خود را برای کمک به موسساتی که در زمینه مبارزه با کرونا فعالیت می کنند،اختصاص داده است.

این سلبریتی ها در  پیام های متنی و تصویری خود ضمن ابراز همبستگی با مردم جهان به دلیل نگرانی ها از شیوع کرونا، از مردم خواستند در کنار اقدامات دولت های جهان برای مقابله با کرونا، تدابیر بهداشتی و اقدامات فردی لازم را در راستای سلامتی خود و دیگران رعایت کنند و آن را جدی بگیرند.

شماری از این سلبریتی ها همچنین در پیام هایی اعلام کردند، برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض این ویروس ترجیح می‌دهند خود را در خانه قرنطینه کنند و از مردم هم خواسته اند تا در خانه هایشان بمانند.

تاکنون ۱۵۶ هزار و 730 نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند که پنج هزار 839 نفر فوتی گزارش شده است و این در حالی است که 75 هزار و 932 نفر نیز بهبود یافته اند.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =