یک پیشنهاد فوتبالی ویژه برای این روزهای کرونایی

در روزهای تعطیلی مسابقات لیگ‌های معتبر، فوتبال در ترکیه ادامه دارد و امروز هم قرار است یک دربی مهم در استانبول بین تیم‌های گالاتاسرای و بشیکتاش ترکیه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شیوع ویروس کرونا علاوه بر این‌که در زندگی عادی و روزمره مردم مشکلات زیادی را به وجود آورد، باعث تعطیلی بسیاری از مسابقات فوتبال هم شد تا علاقه‌مندان به این رشته از دیدن فوتبال محروم بمانند. با این فوتبال جهان این روزها به طور کامل هم تعطیل نشده و برخی کشورها از جمله ترکیه و روسیه لیگ‌های داخلی خود را ادامه می‌دهند. امروز هم در سوپرلیگ ترکیه، تیم‌های گالاتاسرای و بشیکتاش از ساعت 19:30 به وقت تهران یکی از دربی‌های شهر استانبول را برگزار می‌کنند. دیداری که همواره جذاب و دیدنی بوده و قرار است از شبکه ورزش پخش شود تا تماشای این دیدار حساس می‌تواند کمی از حسرت کمبود فوتبال در این روزها کم کند. قرار است این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شود.

در جدول سوپرلیگ ترکیه ترابزون‌اسپور با 52 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به باشاک‌شهیر در صدر قرار دارد و گالاتاسرای با 49 امتیاز به دنبال این دو تیم است. بشیکتاش هم که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده 43 امتیازی است و در رده پنجم جدول قرار گرفته و با پیروزی در این دیدار می‌تواند خود را به تیم‌های مدعی نزدیک کند. بازی رفت دو تیم در ووداوفون پارک، ورزشگاه خانگی بشیکتاش، با یک گل به سود این تیم به پایان رسید.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =