۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
انتقاد مردم به گوش رییس صداوسیما رسید؟

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما می‌گوید رییس این سازمان در واکنش به انتقادهای مردمی، به بخش بازرگانی دستور داده است پخش تبلیغات فروشگاهی متعادل‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش انبوه تبلیغات تلویزیونی در این روزها که مردم را برای رفتن به فروشگاه‌های مختلف ترغیب می‌کنند، باعث انتقاد مخاطبان شده است؛ در حالی که همه مسوولان، مردم را به در خانه ماندن تشویق می‌کنند، این تبلیغات افسار گسیخته، نقض غرض است.

در همین ارتباط، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از تماس مردم با سامانه تلفنی ۱۶۲ خبر داده که از پخش تبلیغات فروشگاهی در تلویزیون انتقاد کرده‌اند.

او در متنی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، نوشته است: « برخی از مردم با ۱۶۲ تماس گرفتند و پرسیدند که چرا می‌گید در خانه‌ بمانید و از طرفی تبلیغ حراج فروشگاهی رو زیاد پخش می‌کنید، گرچه نمی‌شود و نباید کشور رو در این شرایط تعطیل کرد، به‌ویژه درباره تأمین مایحتاج مردم، اما حرف درستی است که میزان تبلیغ در این زمینه باید متناسب باشه.
دستوری از سوی رئیس محترم سازمان صداسیما در این زمینه به مدیرکل بازرگانی ابلاغ شده و ان شاء الله پخش تبلیغات فروشگاهی متعادل‌تر می‌شود.»

حالا باید منتظر ماند و در چند روز آینده دید، منظور رییس سازمان صداوسیما از متعادل‌تر شدن تبلیغات فروشگاهی در تلویزیون چیست.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    2 0
    چرا میگید؟!!!!!!!!!!!! تاسف
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    0 0
    متعادل تر یعنی چی دقیقا؟