جامعه، امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثارگری نیازمند است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثارگری نیازمند است، آن هم در شرایطی که دشمنان در تلاش هستند تا از طرق مختلف به کشور ضربه وارد کنند.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، سلیمان رستمیان در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با اشاره به  ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثارگری نیازمند است، آن هم در شرایطی که دشمنان در تلاش هستند تا از طرق مختلف به کشور ضربه وارد کنند.
وی افزود: ایجاد و تقویت فرهنگ ایثارگری امری مهم و حیاتی برای کشور است و جامعه برای بهبود کارکردهای اجتماعی به آن نیاز دارد، امروز ملت ایران همچون دوران انقلاب و دفاع مقدس با همان روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در برابر مشکلات ایستادگی کرده اند.
رستمیان تصریح کرد: فرهنگ ایثارگری از زمان ائمه اظهار علیه السلام تا به امروز در جامعه وجود داشته است و با تکیه بر همین فرهنگ توانسته ایم در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر با تاکید بر اینکه اگر روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی کمرنگ شود پیشرفتی در امور نخواهیم داشت اظهار داشت: ما امروز باید در خط مقدم جبهه خدمت به خلق الله قرار بگیریم و ایثارگرانه به مردم علی الخصوص ایثارگران خدمت کنیم.
رستمیان افزود: ایمان به خداوند و اعتقاد به آن لازمه اش ایثار است، ما باید نسبت به ارزشهای خود اعتقاد قلبی داشته باشیم و در راستای تحقق آن تلاش کنیم همان مسیری که شهدا پیمودند، انسان با خلوص نیّت و عقیده پاک می تواند وارد میدان عمل شود و با ایثار و خدمت خود تکیه گاهی برای جامعه باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =