پویش «نشاط در خانه با طعم کتاب» در استان سمنان

پویش «نشاط در خانه با طعم کتاب» با مشارکت نهادهای فرهنگی ویژه مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در پی شیوع ویروس کرونا و به دلیل تعطیلی مدارس، مهدهای کودک و مراکز فرهنگی‌هنری، پویش مردمی «نشاط در خانه با طعم کتاب» به‌منظور حفظ سلامتی فکر و جسم کودکان، نوجوانان، جوانان و عموم شهروندان با هدف امیدآفرینی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آموزش رعایت نکات بهداشتی و توسعه‌ی کتاب‌خوانی در پنج محور با مشارکت اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و اداره‌کل آموزش و پرورش این استان، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت طاقچه، کتاب‌های مناسب و مورد علاقه‌ی خود را مطالعه و برای آموزش کاردستی به سایت www.omid.kpf.ir (پیک امید کانون پرورش فکری) مراجعه کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش تا پایان فروردین‌ماه۱۳۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سایت www.samakpl.ir یا www.razavipl.ir در بخش‌ کتاب‌خوانی، معرفی کتاب توسط اعضای خانواده، مسابقه‌ی نقاشی و خوش‌نویسی با موضوع «خانه‌ی امن، من و کتاب، پایگاه سالم و ایمن خانواده‌ی من، آینده ساختنی است»، نقالی، قصه‌ی ۹۰ ثانیه‌ای، پویانمایی، کاردستی خلاق، معرفی بازی‌های قابل اجرا در خانه و...، به خلق اثر پرداخته و محتوای تولیدی خود را به شماره ۰۹۱۰۴۸۹۹۹۰۸ در پیام‌رسان سروش، بله یا ایتا ارسال کنند.

گفتنی است؛ به‌صورت هفتگی به بهترین نقاشی و فیلم ارسالی، جایزه پانصدهزار ریالی، تقدیم می‌شود و پس از داوری نیز، آثار برتر از شبکه‌ی استانی سیمای مرکز سمنان، پخش و بخشی از این آثار در فضای مجازی اینستاگرام بارگذاری خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =