۷ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
برگزاری مسابقه بزرگ نصر در فضای مجازی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از برگزاری مسابقه بزرگ نصر در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، فرج الله اعرابی از برگزاری مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده های ایران زمین د رفضای مجازی به صورت غیر حضوری خبر داد.
اعرابی گفت: این مسابقه در رشته های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه خوانی، خوانش و نمایش قصه های معصومین، صحیح خوانی نماز، حفظ جز ۳۰ قرآن کریم، بازی های قرآنی، مجری گری محافل قرآنی، مکبری نمازو دعا خوانی برگزار می شود و دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات لازم است فایل های  مورد نیاز خود را از  کانال  nasre۱۳۹۹@  و یا سامانه  serat.pt.medu.ir دریافت نمایند و در این مسابقه شرکت  کنند.
وی مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار را از ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ برشمرد که مراسم قرعه کشی و اعلام نتایج در روز ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با میلاد حضرت مهدی (عج) خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: برای ارسال آثار لازم است به شماره ۰۹۰۲۹۱۸۷۱۴۵  که در همه پیام رسان ها صفحه مجازی دارد پیام داده شود و فایل ضبط شده را در این صفحه بارگذاری نمایند.
جهت ارتباط با دبیرخانه طرح مستقر در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با رایانامه naser۱۳۹۹@iran.ir می توانید مکاتبه نمایید.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =