۳ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
فصل دوم «عاشقانه»، با نام «گیسو» می‌آید

«گیسو» که ادامه سریال «عاشقانه» است، در مراحل پیش تولید قرار دارد. این اثر، درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی است و بازنویسی نهایی فیلمنامه آن تا اوایل خرداد به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش تولید فصل دوم سریال «عاشقانه» با نام «گیسو» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی، همزمان با نگارش و بازنویسی فیلمنامه نهایی در اوایل خرداد پایان خواهد یافت.

هومن کبیری، تهیه‌کننده این پروژه اعلام کرده است، «گیسو»، درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پول‌شویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب، تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از ۱۰ بار بازنویسی شده و همچنان بازنویسی طرح نهایی آن در حال انجام است.

در سریال «گیسو»، برخی بازیگران «عاشقانه» در کنار بازیگرانی جدید حضور خواهند داشت و قرارداد برخی از چهره‌ها حدود یک سال قبل منعقد شده است.

فصل اول سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه، در سال ۹۵ تا ۹۶ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار، حسین یاری و هومن سیدی از جمله بازیگران فصل نخست این سریال بودند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =