این ستاره را چطور از دست دادید؟

"برنی ایبینی" که در آستانه پیوستن به تیم استقلال تهران قرار داشت،این روزها در لیگ استرالیا عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در زمستان سال 1398 و درست در روزهایی که تیم های لیگ برتری خود را برای نیم فصل دوم تقویت می کردند، یک بازیکن استرالیایی برای پیوستن به استقلال راهی تهران شد و حتی در تست های پزشکی این باشگاه هم شرکت کرد اما در نهایت با اعلام آبی ها،این بازیکن در تست پزشکی رد شد و کادرفنی استقلال هم از جذب این بازیکن منصرف شد.

بعد از این اتفاق برنی ایبینی به کشور خود بازگشت و به تیم نیوکاسل جتز پیوست و در اولین حضور خود در ترکیب این تیم در حضوری 28 دقیقه ای توانست یک پاس گل به هم تیمی هایش بدهد و نمره خوب 7.2 را دریافت کند.

درخشش ایبینی در لیگ استرالیا اما ادامه دار بود و این بازیکن روز گذشته و در دومین حضور خود در ترکیب نیوکاسل جتز،در 20 دقیقه ای که بازی کرد،توانست این بار هم پاس گل برتری تیمش را مقابل تیم ملبورن سیتی بدهد و نمره قابل قبول 7.3 را دریافت کند.

عملکرد خوب ایبینی در تیم جدیدش این سوال را مطرح می کند که مسئولان پزشکی و فنی باشگاه استقلال با چه مبنایی این بازیکن را به دلیل عدم آمادگی و یا مصدومیت رد کرده اند؟ بازیکنی که حالا در لیگی حرفه ای تر و سطح بالاتر از ایران بازی می کند و می درخشد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =