هشت تغییر مدیریتی در دادگستری استان البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در روزهای اخیر شاهد هشت تغییر مدیریتی در بین روسای دادگستری، دادستان ها و معاونین آنها در مجموعه مدیران دادگستری کل استان البرز هستیم.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز،آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب فردیس با حضور حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب کرج، سید داوود میرغفاری رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج، سید مرتضی میرغفاری رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری، حسین اعظمی معاون قضایی رئیس کل و دبیر شورای تحول دادگستری استان البرز، فرماندار و جمعی از مسئولان فردیس برگزار شد و از زحمات حسن جهانشاهلو تقدیر و حسین ناصر خاکی به عنوان دادستان فردیس منصوب شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این آیین با تبریک ایام آغاز سال نو و آرزوی بهروزی برای مردم استان البرز و شهرستان فردیس گفت: تغییر در مدیران یکی الزامات مدیریتی است که به تناسب شرایط و با هدف ایجاد تحول قضایی در بخش های مختلف دادگستری استان البرز در حال انجام است و نباید برداشت و تعبیرات دیگری از این تغییرات داشت.

وی افزود: برای ایجاد تغییرات در مجموعه مدیریتی دادگستری استان از همان ابتدا نیازهایی احساس شد و پس از بررسی و مطالعه شرایط گزینه های مختلف، در روزهای اخیر شاهد هشت تغییر مدیریتی در دادسراها و دادگستری های استان البرز هستیم.

فاضلی هریکندی با تاکید بر بکارگیری ظرفیت های استانی در انتصابات جدید دادگستری استان البرز تصریح کرد: این تغییرات از آخرین روز سال 1398 شروع شده و شاهد انتصابات نیروهای جدید مدیریتی که همگی از قضات فعلی دادگستری کل استان هستند، به عنوان رئیس دادگستری، دادستان و معاونین آنها در مجموعه مدیران دادگستری کل استان البرز هستیم.

وی با اشاره به اهمیت فردیس در استان البرز و تراکم جمعیتی بالای آن گفت: این شهرستان پذیرای فرهنگها و اقوام مختلف است و دارای جمعیتی بیشتر از 4 استان کشور است؛ این شرایط که به عنوان یک ظرفیت در نظر گرفته می شود نیازمند ظرافت های خاص مدیریتی است و امیدواریم با تعامل سازنده با دستگاه های مختلف اجرایی و شهری، شاهد ادامه پویایی و زیست فرهنگ های مختلف در کنار هم باشیم.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز ویژگی بارز دادستان سابق را دفاع از حقوق عامه عنوان کرد و افزود: وی یکی از دادستان های دغدغه مند استان در زمینه احیای حقوق عامه بود ولی تقاضای انتقالی به استانی دیگر داشت که با مذاکرات صورت گرفته به عنوان مستشار یکی از شعب دادگاه های تجدیدنظر استان البرز منصوب شد.

وی ویژگی دادستان جدید فردیس را که بومی استان و تمام خدمت هفده ساله قضایی وی نیز در سمت های مختلف قضایی در دادگستری استان از جمله در دادسرای فردیس بوده، شناخت کافی از فضای استان و فردیس بیان کرد و گفت: این ظرفیت و سابقه خدمت در فردیس می تواند برای چالش های پیش روی دادسرای این شهرستان فرصت و نقطه قوت باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان البرز، احداث مجتمع جداگانه برای دادسرای فردیس را از اولویت های مهم دادگستری در سال جدید عنوان کرد و متذکر شد: احداث این مجتمع از مصوبات سفر پر برکت رئیس قوه قضائیه در سال 98 به استان البرز است و در آینده نزدیک با شروع به احداث این مجتمع، ساختمان مجزایی به عنوان دادسرای فردیس تجهیز خواهد شد که امیدواریم با جذب قضات و کادر اداری بتوانیم در روند فزاینده پرونده های ورودی این شهرستان، مشکلی نداشته باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =