۶ نفر
۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
فعالیت ۶ فروشگاه اینترنتی در قم

فرماندار قم گفت: ۶ فروشگاه اینترنتی در استان داریم و این فروشگاه‌ها در قم قابلیت گسترش را دارند.

به گزارش خبرآنلاین از قم ؛ مرتضی حیدری گفت : پنج هزار و ۱۳۱ مورد بازرسی در ایام شیوع کرونا در استان صورت گرفت که نتیجه آن کشف ۵۳۸ تخلف و تشکیل ۳۷۶ پرونده به ارزش دو میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: در حوزه فروش اینترنتی در ابتدا سه فروشگاه اینترنتی در قم داوطلب شدند که تعداد این فروشگاه‌ها اکنون به ۶ فروشگاه رسیده است و این فروشگاه‌ها به صورت اینترنتی کالاها را عرضه می‌کنند و فروشگاه‌های اینترنتی در قم قابلیت گسترش را دارند.

فرماندار قم افزود: برای تبلیغ رایگان فروشگاه‌های اینترنتی، مجوز در سطح ملی داده شده است و تعداد این فروشگاه‌ها در شهر قم افزایش پیدا می‌کند، فروشگاه‌های اینترنتی شهر مورد بازدید نیروهای بهداشت و درمان قرار گرفتند.

حیدری با اشاره به عملکرد کمیته غربالگری در شهر قم اظهار کرد: ۱۱۶ نفر از عوامل هلال احمر در ۱۵ پایگاه هلال احمر به تب سنجی مشغول هستند و ۱۵۸ هزار و ۳۷۱ نفر در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر قم تب سنجی شدند که ۴۴۱ نفر تب داشتند و ۱۱۷ نفر به مراکز درمانی ارجاع شدند.

وی ادامه اد: باید بسته برخورد با قانون شکنان در صنوف استان قم تدوین شود و کم کاری در این زمینه موجب افزایش شیوع کرونا می‌شود.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: در عمده روستاهای شهر قم تونل ضد عفونی ایجاد شده است و تجمع برخی از افراد در حاشیه رودخانه‌های شهر به بهانه تفریح موجب شیوع کرونا خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =