نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در این شرایط خاص، آب در آسیاب دشمن ریختن است

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: اکنون بهترین راه برای کمک به مردم و گذر از دوره خطرناک شیوع کرونا، امیدافزایی و آگاهی بخشی است چراکه روحیه مردم در این شرایط پذیرای تنش و نگرانی های کاذب نیست.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا جهانشاهلو با اعلام این مطلب، افزود: ایجاد تنش و تشویش اذهان عمومی در این برهه حساس، مصداق بارز آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی ادامه داد: روابط عمومی استانداری البرز، همچون سایر رسانه ها، وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از روند اقدامات صورت گرفته و اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس را دارد.

جهانشاهلو گفت: اطلاعات و آمار مبتلایان و تلفات کرونا، از سوی دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود.

وی افزود: همچنین لازم به ذکر که سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا نیز صدا و سیمای مرکز البرز می باشد در نتیجه آمارها از سوی مراجع ذیصلاح اعلام می شود و روابط عمومی استانداری تاکنون گفتگویی در این راستا نداشته است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز اضافه کرد: بعنوان یک دوست و تا جای ممکن حامی رسانه های استان، هرگز بدنبال برخورد قهری و قانونی در مواجهه با هجمه ها و تخلفات رسانه ای نبوده ام و همچنان نیز با همین روند به خدمتگزاری خود ادامه می دهم، امیدوارم که اصحاب محترم رسانه نیز با جلوگیری از نشر اکاذیب بویژه با امضای جعلی روابط عمومی استانداری، ما را در این مسئولیت خطیر یاری کنند.

وی گفت: کسانی که برنامه های صدا و سیما که برگرفته از اهداف ستاد ملی مقابله با کرونا است را زیر سوال می برند، هدفی جز فرافکنی و مهیا کردن بستر برای نیل به اهداف شخصی ندارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =