عملکرد استانداری   برای مقابله با کرونا ویروس ارزنده است

وزیر اطلاعات و فناوری اطلاعات گفت: عملکرد استانداری سمنان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای مقابله و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در منطقه ارزنده و مثبت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان، محمدجواد آذری جهرمی روز پنجشنبه در نشست ویدئو کنفرانس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان به ریاست آشناگر، استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: مجموعه اقدام‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس رضایت بخش است و این اقدام‌های اثر بخش به صورت مستمر ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: در کنار اقدام‌های انجام شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای شناسایی، درمان و ترخیص بیماران مبتلا به کرونا ویروس، عملکرد استاندار محترم سمنان و دیگر مدیران مربوط برای رفع مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا ویروس بسیار اثربخش و مثبت است.

وزیر معین استان سمنان در مقابله کرونا ویروس با بیان اینکه، تردد وسایل نقلیه در ایام نوروز ۹۹ در استان سمنان کاهش چشمگیری داشته است، گفت: براساس گزارش‌ها، میزان افرادی بستری در بیمارستان‌های استان به دلیل کرونا ویروس کاهش یافته است.

آذری جهرمی ادامه داد: دولت در قالب اعطای بسته‌های حمایتی و فعالیت اصناف در اینترنت و فضای مجازی به فکر معیشت اقشار مردم با وجود شیوع کرونا ویروس است.
وی اضافه کرد: از ظرفیت‌های مردمی و خیران برای مقابله با کرونا ویروس استفاده شود و خیران در قالب‌های مختلف برای کمک به افراد کمتربرخوردار جامعه بشتابند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: گزارش‌های رسیده از روند شناسایی و درمان افراد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان نشان از تلاش شبانه روزی مسئولان دارد.
آذری جهرمی گفت: بیان نکات قوت از اقدام‌های انجام شده، انرژی نیروهای درمانی برای خدمات رسانی بیشتر به افراد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان را دوچندان می کند

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =