جهش تولید در کشاورزی گلستان امکان‌پذیر است

ظرفیت های بخش کشاورزی، یک مزیت استثنایی برای گلستان خلق کرده که با همت مدیران و همراهی کشاورزان منطقه باید با بهره وری حداکثری، تحقق جهش تولید را باورپذیر کرد.

 به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛ هادی حق شناس  وی افزود: گلستان در تولید برخی محصولات کشاورزی در رده های اول تا سوم کشور قرار دارد که باید تلاش کنیم با افزودن بر تولید با استفاده از تکنولوژی مدرن و فناوری های جدید، بر کیمیت و کیفیت این تولیدات اضافه کنیم.

استاندار گلستان در ادامه به تلاش همگانی در این استان برای مهار کرونا اشاره کرد و گفت: همراهی بیشتر شهروندان برای ماندن در خانه و پرهیز از سفرهای غیرضروری، کنترل این بیماری در شروع احتمالی موج دوم را آسان تر خواهد کرد.

حق شناس گفت: در حال حاضر ظرفیت پذیرش در بیش از هزار تخت بیمارستانی و ۵۰۰ تخت نقاهتگاهی در استان وجود دارد اما در صورت آغاز موج دوم این بیماری و بی توجهی شهروندان به رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، با مشکل کمبود فضای درمانی و بیمارستانی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: با کمک خیرین دستگاه‌هایی نظیر ونتیلاتور، اکسیژن ساز، تخت‌ها ICU و دستگاه‌های نمونه‌گیری به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال تهیه شد و در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفته تا برخی کمبودهای این گونه برطرف شود.

تاکنون ۱۵۶ نفر در گلستان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =