قدردانی ویژه از کادر بهداشت و درمان استان و تشکر از ارائه خدمات به مردم و بیماران

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان از زحمات کادر بهداشت و درمان این استان در ارائه خدمات تخصصی به بیماران و عموم مردم صمیمانه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با آشناگر ، استاندار سمنان در جریان اقدامات و پیگیری های استان در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

 استاندار سمنان در این‌گفتگوی تلفنی ضمن تشریح آخرین وضعیت استان ، گزارشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه نمود.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از تدابیر و تصمیمات اخذ شده در استان سمنان گفت : اقدامات انجام شده در استان سمنان ، اقداماتی مفید و موثر در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا بوده و لازم می دانم تا از زحمات و تلاش کادر بهداشت و درمان آن استان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.‌
وی در پایان این گفتگو ، از زحمات استاندار و اعضای ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر و قدردانی نمود

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =