شهرداری از مهم‌ترین ارکان مقابله با بیماری کرونا است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان سمنان گفت: شهرداری‌ از مهم‌ترین ارگانهای مؤثر در طرح مبارزه با شیوع ویروس کرونا است و کارکنان بخش‌های مختلف آن در این زمینه عملکرد خوبی داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان راضیه شهاب اظهار کرد: شهرداری‌های استان سمنان با تمام توان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تلاش کردند و روابط عمومی شهرداری سمنان نیز با اطلاع‌رسانی دقیق در زمینه آگاهی رسانی بخوبی عمل کرد.

وی افزود: شهرداری‌ها، دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی و سمن‌ها از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در استان سمنان، اقدام به نصب اطلاعیه‌های شهری برای آگاهی دادن به شهروندان کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای سمنان عنوان کرد: ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با شیوع کرونا تشکیل شد و شهرداری‌ها با تمام امکانات به عنوان یکی اعضای اصلی و اثرگذار آن، فعالیت می‌کنند.

شهاب افزود: شهردار سمنان پس از اعلام سرایت ویروس کرونا به استان سمنان، درخواست تشکیل ستاد بحران کرد و تاکنون شهرداری یکی از پیشگامان مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی تصریح کرد: تاکنون سه جلسه در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا با شهرداران استان برگزار شده که دو جلسه به صورت ویدئو کنفرانس و یک جلسه حضوری بوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای سمنان با اشاره به توزیع ماسک رایگان بین تمامی کارگران شهرداری، خاطرنشان کرد: ضدعفونی روزانه ایستگاه‌ها و اتوبوس‌های شهری از دیگر اقدامات مهم شهرداری‌های سراسر استان سمنان است.

شهاب گفت: در شهرستان سمنان هشتمین مرحله گندزدایی و ضدعفونی معابر انجام شده است و در شاهرود نیز هر شب به صورت مستمر از اواخر شب تا ساعت چهار بامداد معابر ضدعفونی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =