ورود وسایل نقلیه غیربومی از بعدازظهر ۱۲ فروردین به شهرستان مهدیشهر ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ورود وسایل نقلیه غیربومی از بعدازظهر روز ۱۲ فروردین به مدت ۲۴ ساعت به شهرستان مهدیشهر ممنوع و در صورت تخلف، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.‌

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور در حاشیه بازدید از ورودی شهرستان مهدیشهر و در نشست مشترک با فرمانداران سمنان و مهدیشهر افزود: براساس تدابیر اندیشیده‌شده از بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین هیچ خودرو غیربومی اجازه ورود به شهرستان مهدیشهر را ندارند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین براساس تدابیر اندیشیده شده از بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین امکان خروج وسایل نقلیه از شهرستان سمنان به سمت شهرستان مهدیشهر نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هدف از اجرای طرح‌هایی از این دست تسریع در ریشه‌کنی کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال این ویروس است.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، خجسته‌پور ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان با بازدید از وروری‌های شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر از نزدیک در جریان حُسن اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قرار گرفت.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا ویروس در کشور انجام شد و اکنون در تمامی ورودی شهرهای استان طرح‌های کنترل و فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است.‌

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =