اخطار رئیس پلیس راهور برای تردد در سواحل کیش

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش از مصوبه شورای سلامت جزیره و ممنوعیت تردد خودروها و حضور تعدادی از کیشوندان در سواحل خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش  ، سرگرد بهرام ایمانی نسب رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش، از ممنوعیت تردد در سواحل جزیره کیش خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای سلامت جزیره کیش با توجه به تردد خودروها و حضور تعدادی از کیشوندان در سواحل ممنوعیت هایی اعمال شد.
سرگرد ایمانی نسب در ادامه افزود: تردد در سواحل مطلقاً ممنوع بوده و با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نسبت به مسدودکردن مسیرهای منتهی به نوار سواحلی چون “کرانه، سیمرغ، نیلوفر، جاده جهان، کشتی یونانی” و بلعکس اقدام شده است.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش همچنین به همکاری گشت های انتظامی، امنیت اخلاقی و کارکنان حراست سازمان در این خصوص اشاره نمود و گفت : مرحله اول نسبت به تذکر و جلوگیری از تجمع افراد با همکاری گشت های انتظامی، امنیت اخلاقی و کارکنان حراست سازمان اجرایی و پس از اطلاع رسانی دقیق و تصمیم منطقه ای شورای سلامت نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد.
سرگرد ایمانی نسب همچنین به افزایش تردد های بیمورد کیشوندان در این روزهای بحرانی اشاره نمود و گفت: در سال جدید روزانه ۳۰۰ تخلف به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سامانه های هوشمند پلیس ثبت شده است که این نشان از تردد های زیاد کیشوندان دارد.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان صحبت های خود  هشدارها و مصوبات شورای سلامت جزیره کیش اشاره نمود و از ساکنین خوب جزیره زیبای کیش خواست که از تردد های بیمورد در سطح جزیره پرهیز کنند و با در خانه ماندن به سلامت خود و خانواده اهمیت دهند و از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =