انجام اقدامات لازم برای حفظ سلامت و امنیت زندانیان در همدان

استاندار همدان گفت: هیچ مشکلی در تامین امنیت زندان و سلامت زندانیان در همدان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان با بیان اینکه برای حفاظت، سلامت و امنیت زندانیان و زندان‌های این استان تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: همدان مشکلی در تامین امنیت زندان‌ها ندارد.

استاندار همدان در ادامه ضمن تاکید بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کنترل و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: مجموعه مدیریتی استان شروع خوبی در اجرای این طرح داشته و تاکنون نیز اقدامات موثری برای حفظ سلامت مردم همدان انجام شده است. 

شاهرخی با تقدیر از تلاش و جدیت فرمانداران استان در اجرا و نحوه نظارت بر فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: حفظ سلامت مردم ایجاب می‌کند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت و قدرت تداوم یابد.

وی افزود: فرمانداری‌ها بر تمام ایستگاه‌ها و نیروهای مراقبت سلامت حوزه‌های خود، نظارت داشته باشند و به طور مستقیم جزئیات طرح را بررسی و به استانداری گزارش کنند. 

شاهرخی با اعلام اینکه استقرار ایستگاه‌های کنترل و نیروهای مراقبت سلامت در سطح شهر، باید به طور شبانه‌روزی فعال باشند، گفت: فرمانداران در انجام غربال‌گری باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم خیالشان راحت و خاطرشان جمع باشد. 

وی با بیان اینکه باید همه مراحل حمایت، پیگیری و نظارت بر طرح فاصله‌گذاری و غربال‌گری مستند باشد عنوان کرد: به همت دانشگاه علوم‌پزشکی و فرمانداران و دیگر دست‌اندرکاران ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس استان همدان رتبه نخست غربال‌گری را در کشور کسب کرد. 

شاهرخی با اعلام اینکه شهرستان نهاوند در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در سطح کشور خوش‌ درخشیده است، تاکید کرد: مردم همچنان در خانه‌های خود بمانند و از انجام ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه همه فرمانداران برای روز طبیعت (۱۳ فروردین) طرح محدودسازی را انجام و بر ورودی‌ و خروجی‌های شهرها نظارت جدی داشته باشند، افزود: همه اماکن عمومی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان به طور جد تحت کنترل بوده و تا پایان طرح تعطیل خواهند بود.

وی گفت: به برخی از افراد که توصیه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی را نادیده می‌گیرند اجازه داده نمی‌شود با سلامت مردم بازی کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =